توجه داشته باشيد کليه اصول و رويههاي فروشگاه پرنیان منطبق با قوانين جمهوري اسلامي ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتي که در قوانين مندرج، رويهها و سرويسهاي ديجيکالا تغييراتي در آينده ايجاد شود، در همين صفحه منتشر و به روز رساني مي شود و شما توافق ميکنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معني پذيرش هرگونه تغيير است.
تعريف مشتري يا کاربر
مشتري يا کاربر به شخصي گفته ميشود که با اطلاعات کاربري خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات سايت اقدام کند.
ارتباطات الکترونيکي
هنگامي که شما از خدمات سايت فروشگاه پرنیان استفاده ميکنيد، سفارش اينترنتي خود را ثبت يا خريد ميکنيد و يا به فروشگاه پرنیان ايميل ميزنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکي انجام ميشود و در صورتي که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويهها باشد، شما موافقت ميکنيد که فروشگاه پرنیان به صورت الکترونيکي (از طريق پست الکترونيکي، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويسهاي الکترونيکي) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنين آدرس ايميل و تلفنهايي که مشتري در پروفايل خود ثبت ميکند، تنها آدرس ايميل و تلفنهاي رسمي و مورد تاييد مشتري است و تمام مکاتبات و پاسخها از طريق آنها صورت ميگيرد.
جهت اطلاع رساني رويدادها، خدمات و سرويسهاي ويژه يا پروموشنها، امکان دارد فروشگاه پرنیان براي اعضاي وب سايت ايميل يا پيامک ارسال نمايد. در صورتي که کاربران تمايل به دريافت اينگونه ايميل و پيامکها نداشته باشند، ميتوانند عضويت دريافت خبرنامه فروشگاه پرنیان را در پروفايل خود لغو کنند.
سياستهاي رعايت حريم شخصي
فروشگاه پرنیان به اطلاعات خصوصي اشخاصى که از خدمات سايت استفاده ميکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت ميکند.
فروشگاه پرنیان متعهد ميشود در حد توان از حريم شخصي شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژي مورد نياز براي هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سايت فروشگاه پرنیان، شما رضايت خود را از اين سياست نشان ميدهيد.
تنها مرجع رسمي مورد تاييد ما براي ارتباط با شما، پايگاه رسمي اين سايت يعني www.namak-stone.ir است. ما با هيچ روش ديگري جز ارسال نامه از طرف آدرسهاي رسمي و تاييد شده در سايت، با شما تماس نميگيريم. وب سايت فروشگاه پرنیان هيچگونه سايت اينترنتي با آدرسي غير از www.namak-stone.ir و همچنين، هيچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههاي گفتگوي اينترنتي همچون Yahoo Messenger يا MSN Messenger و غيره ندارد و هيچ گاه با اين روشها با شما تماس نميگيرد. کاربران جهت برقراري ارتباط، تنها ميتوانند از آدرسهاي ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
– روز کاري به معني روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثناي تعطيلات عمومي در ايران است و کليه سفارشهاي ثبت شده در طول روزهاي کاري و اولين روز پس از تعطيلات پردازش ميشوند. فروشگاه پرنیان به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاري ميدهد.
– کليه سفارشهاي ثبت شده در سايت فروشگاه پرنیان به وسيله ارسال کد سفارش از طريق پيام کوتاه و پيش فاکتور از طريق ايميل، در صف پردازش قرار ميگيرند. فروشگاه پرنیان همواره در ارسال و تحويل کليه سفارشهاي ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را انجام ميدهد. با وجود اين، در صورتي که موجودي محصولي در فروشگاه پرنیان به پايان برسد، حتي پس از اقدام مشتري به سفارشگذاري، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش براي فروشگاه پرنیان محفوظ است و يا مشتري ميتواند به جاي کالاي به اتمام رسيده، محصول ديگري را جايگزين کند.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهايي سبد خريد مانند اتمام موجودي کالا يا انصراف مشتري، مبلغ پرداخت شده طي 24 الي 48 ساعت کاري به حساب مشتري واريز خواهد شد.
– فروشگاه پرنیان مجاز است بدون اطلاع قبلي نسبت به توقف سفارشگيري جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارشهاي ثبت شده قبل از توقف سفارشگيري، پردازش و ارسال ميشود. حق قطع فروش کليه و يا بخشي از محصولات به هر دليلي مانند اتمام موجودي کالا بدون اطلاع قبلي، براي ديجيکالا محفوظ است.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قيمت و ارزش ريالي کالاهاي موجود در سايت ديجيکالا، حق بلا اثر نمودن سفارش و خريد انجام شده توسط مشتري، براي فروشگاه پرنیان محفوظ است. ديجي کالا در اسرع وقت وجوه دريافتي را به حساب اعلام شده توسط مشتري واريز و عودت مينمايد و مشتري با ورود به سايت فروشگاه پرنیان ميپذيرد از اين امر آگاهي داشته و در اين خصوص ادعايي نخواهد داشت.
– کاربران بايد هنگام سفارش کالاي مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهي است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيري و تحويل نخواهد بود. بنابراين درج آدرس، ايميل و شماره تماسهاي همراه و ثابت توسط مشتري، به منزله مورد تاييد بودن صحت آنها است و در صورتي که اين موارد به صورت صحيح يا کامل درج نشده باشد، فروشگاه پرنیان جهت اطمينان از صحت و قطعيت ثبت سفارش ميتواند از مشتري، اطلاعات تکميلي و بيشتري درخواست کند.همچنين، مشتريان ميتوانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگري را براي تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايي همراه داشته باشد.
– با توجه به ثبت سيستمي سفارش، به هيچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد يا تغيير مشخصات آن از جمله تغيير فاکتور حقيقي به حقوقي وجود ندارد. بنابراين لازم است مشتريان هنگام ثبت سفارش، نسبت به اين مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نياز دارند که فاکتور حقوقي براي آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزينه ” تکميل اطلاعات حقوقي ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر، براي خريد سازماني و دريافت فاکتور رسمي اقدام کنند.
– امکان پرداخت در محل براي سفارشهايي که از طريق باربري ارسال ميشوند يا مبلغ آنها بيشتر از سي ميليون ريال است، وجود ندارد و لازم است پيش از ارسال، مبلغ اينگونه سفارشها از طريق پرداخت کارت به کارت يا پرداخت اينترنتي تسويه شود.
خسارت در هنگام حمل و نقل
فروشگاه پرنیان همواره نهايت تلاش خود را ميکند تا کليه سفارشها در نهايت صحت و بدون آسيب به دست مشتريان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکتهاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خريد و اطلاع رساني از طريق سرويس پيام کوتاه) به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه پرنیان تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران ميکند.
آسيبهاي ناشي از حمل و نقل بايد در عرض 24 ساعت کاري پس از تحويل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه پرنیان اطلاع داده شود و کالاي آسيب ديده به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و کليه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه پرنیان ارسال شود